دارالترجمه رسمی آریان

ترجمه

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خدمات ارائه شده در دارالترجمه رسمی آریان شامل ترجمه رسمی مدارک و اخذ کلیه تاییدات مربوط به ترجمه رسمی مدارک از ارگان ها و سازمان های مرتبط می شود. کادر مجرب دارالترجمه رسمی آریان با تلاش مستمر ارائه این خدمات را در کمترین زمان با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت و دقت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار خواهد داد.

مدیریت دارالترجمه رسمی آریان خود را متعهد به کسب رضایتمندی مشتریان عزیز می داند و سیاست های دارالترجمه آریان بر پایه این اصل استوار شده است.همین سیاست موجب شده است تا بسیاری از شرکت های داخلی و خارجی، سازمان ها، ارگان ها، ادارات و نهادهای داخلی و خارجی دارالترجمه رسمی آریان را برای انجام خدمات ترجمه رسمی مدارک خود انتخاب کنند.

 

ترجمه رسمی انگلیسی

ترجمه رسمی فرانسه

ترجمه رسمی آلمانی

 

  • دارالترجمه رسمی آریان
  • ۰
  • ۰

 

1. کارت اقامت: ترجمه رسمی کارت اقامت صادره از اداره امور اتباع بیگانه وابسته به وزارت کشور با دارا بودن معرفی نامه کتبی از اداره مزبور قابل تایید دادگستری و امور خارجه است.

 2. کارت تردد: ترجمه رسمی تردد اتباع خارجی فقط جهت استفاده داخلی است و قابل ترجمه رسمی و تایید دادگستری و امور خارجه نیست.

 3. . احوال شخصیه: ترجمه رسمی گواهی های صادره از وزارت کشور در خصوص احوال شخصیه اتباع بیگانه مانند تعداد فرزند، مشخصات همسر و ... قابل تایید دادگستری و امور خارجه است.

 4. گواهی ولادت: ترجمه رسمی گواهی ولادت اتباع خارجی با دارا بودن مهر ثبت احوال امور خارجه یا نامه از وزارت کشور با مهر و امضای مجاز قابل تایید دادگستری و امور خارجه است.

 5. گواهی فوت: ترجمه رسمی گواهی فوت اتباع خارجی متوفی در ایران با ارائه گواهی فوت از بیمارستان با مهر پزشک و نظام پزشکی یا پزشک قانونی قابل تایید دادگستری و امور خارجه است.

 6. اسناد مربوطه به ازدوج های بنیاد صدر: ترجمه رسمی ازدواج های شرعی صادره از (بنیاد صدر) مربوط به اتباع خارجی که در ایران دارای سفارتخانه نیستند قابل تایید دادگستری و امور خارجه نیست.

 7. کارت سبز اتباع بیگانه: ترجمه رسمی کارت سبز اتباع بیگانه، ضمن صدور گواهی از فرمانداری های محل سکونت جهت اصالت کارت سبز به استناد بخشنامه قابل تایید دادگستری و امور خارجه است.

 8. گواهی ازدواج خارجیان: ترجمه رسمی گواهی ازدواج خارجیان مقیم ایران و مهاجرین خارجی (عراق و افغانستان) با ارائه نامه صادره از امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور با مهر و امضای معرفی شده قابل تایید دادگستری و امور خارجه است.

 9. گواهی های صادره ازدواج های شرعی: ترجمه رسمی گواهی های صادره از سوی فرمانداری ها در مورد ازدواج های شرعی اتباع بیگانه که فاقد سفارتخانه در ایران هستند به استناد بخشنامه قابل تایید دادگستری و امور خارجه است.

ترجمه رسمی اسناد و مدارک صادره در خارج از کشور

 1. مدارک صادره در خارج از کشور: ترجمه رسمی مدارک صادره در خارج از کشور اعم از سند ازدواج، گواهینامه، مدارک تحصیلی، پزشکی، وکالتنامه، احکام دادگاه ها و ... ضمن تایید دادگستری و امور خارجه کنسولی ایران در خارج از کشور، توسط امور خارجه قابل تایید دادگستری و امور خارجه است.

 2. گواهی های صادره مبنی بر پرداخت ارز: ترجمه رسمی گواهی های صادره از شرکت های ایرانی برای افراد ایرانی مبنی بر پرداخت حقوق با ارز خارجی قابل تایید دادگستری و امور خارجه نیست.

 3. گواهی های صادره خطاب به سفارت های خارجی: ترجمه رسمی گواهی های صادره از طرف سازمان های دولتی یا غیر دولتی خطاب به سفارت های خارجی قابل تایید دادگستری و امور خارجه نیست، مگر این که بدون عنوان باشد.

زبان های ترجمه رسمی در دارالترجمه رسمی آریان
• دارالترجمه انگلیسی• دارالترجمه عربی• دارالترجمه آلمانی• دارالترجمه استانبولی• دارالترجمه فرانسه• دارالترجمه اسپانیایی
ترجمه رسمی انگلیسی ، روسی ، فرانسه و سایر زبان ها بصورت فوری انجام می گیرد. پیک رایگان دارالترجمه رسمی آریان برای ارسال و دریافت مدارک در شهر تهران ارسال می شود.

  • دارالترجمه رسمی آریان
  • ۰
  • ۰

با توجه به رشد روزافزون اطلاعات و ارتباطات در زمینه امور تجاری و بازرگانی و تبدیل روشهای سنتی به مدرن ، ضرورت خدمات و سرویسهای جدیدی در این زمینه در جامعه احساس می شود. با آگاهی از این امر، دارالترجمه رسمی آریان اقدام به راه اندازی بخشی کرده است که به صورت تخصصی به این مهم می پردازد. ما در این بخش سعی کرده ایم با ارائه سرویسها و خدمات متنوع به نیازمندیهای مشتریان خود در این زمینه پاسخ گفته و باعث شفاف سازی و تسهیل در امور مبادلات و تبادلات تجاری و اداری این عزیزان با طرفین خارج از کشور باشیم.

1-ترجمه نامه نگاری ها و مکاتبات تجاری

2-ترجمه استعلام قیمت و پروفرما

3-ترجمه اسناد مناقصه

4-ترجمه دستورالعمل ها، استانداردها، گزارش ها و رویه ها

5-ترجمه برشور و کاتالوگ

 دارالترجمه رسمی آریان دارای دپارتمان تخصصی متون بازرگانی و مکاتبات اداری می باشد. و از جمله خدمات در این زمینه:   

انجام مکاتبات اداری شرکتها به صورت حضور و از طریق ایمیل    

ترجمه متون تخصصی   

مترجم همراه در همایشهای بین المللی داخل و خارج از ایران

سایر خدمات دارالترجمه:

ترجمه رسمی

ترجمه رسمی فرانسه

ترجمه رسمی انگلیسی

ترجمه رسمی آلمانی

ترجمه رسمی ترکی استانبولی

 

  • دارالترجمه رسمی آریان